Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 10 februari 2011 08:26

Igår va en rätt bra dag (jaja, bortse från mitt mitt-i-natten-inlägg) T kom hit <3 IFK vann överlägset med 7-3 och skolan gick Great!

Idag är det inte lika kul, gårdagens ölhävning gör sejj påmind i form av huvudvärk, jag har insett att jag kanske inte har barnvakt till Lördagens match och min vän bara råkade glömma nämna för mejj att hon är gravid "/ Jävla kass stil faktiskt!


Nej nu tjatar barnet på mejj, hon har minsann ätit frukost och klätt på sejj själv idag- mot dagis då=) Sen blir det hem och plugga plugga plugga, prov imorrn minsann!


Tills vidare..

Av Sara - 9 februari 2011 23:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 8 februari 2011 22:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 8 februari 2011 20:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 8 februari 2011 19:58

Här kan man lösenordsskydda dom inlägg man själv vill, mkt bra tycker jag!

Den gamla bloggen finns dock kvar för dom som vill gotta sejj lite i det gamla- lösenordsskyddad givetvis!


hcalvero.blogg.se för dom som inte visste redan^^


Enjoy :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards