Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 29 mars 2011 20:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!


I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^


Pratat med finaste T idag, saknar honom! Sjukt egentligen.. att man kan sakna en människa så mkt på bara några dagar.. avståndet is killing me.. men men.. den här ggn ska de gå! Bästaste vännen <3


Min bil är ett problem- jävla skitbil! Eller.. egentligen inte.. jävla generator! Inte coolt att sluta funka sådär! Blir helt låst utan min trogna vän.. ju!


På fredag ska det käkas smörgårtårta här^^ Fyller ju minsann år på Lördag =D och det gör minsann bästaste Linda oxå (nästa år SKA vi fira tillsammans) och eftersom jag inte blir äldre än 21 så måste jag säga att det känns underbart att fylla 21 på Lördag ;D


Kryssning blir det i helgen^^ 2 nätter till Tallinn- lovley! Dessutom ska världens bästa lillebror med <3 Så Sara ska minsann sköta sejj i helgen^^ (mina redan blåslagna knän tackar nog för det)


Jahapp.. Linda lär inte va nöjd på långa vägar med mitt korta inlägg men nu vill jag spela och sen hoppas jag få sällskap av finaste O på msn ikväll =) Kanske kommer nå mer inlägg då (A)


Såå.. tills vidare.. ;D

Av Sara - 26 mars 2011 01:11

Hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?!

Av Sara - 25 mars 2011 22:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 24 mars 2011 19:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 24 mars 2011 19:38

Wiiiiiie, det är minsann bebis på gång :D *hoppar runt och jublar av glädje*

Av Sara - 23 mars 2011 14:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 23 mars 2011 14:06

Jaa.. jag kanske inte har bloggat på ett tag, har inte riktigt haft nåt att skriva.. bloggar gör jag ju bäst när det är nåt som verkligen intresserar mejj, när jag är riktigt jäkla glad eller ordentligt nere. Inget av det har inträffat den senaste tiden, jag har liksom bara flutit med och levt och tro mejj, jag gillart!


För er som har tillgång till mina skyddade inlägg så har jag bytt lösenord, hör av er om ni vill ha det nya ;) (bara linda hittills som fått det liksomx))


Annars då.. jodå, livet fortsätter som vanligt verkar det som. Våren är på väg och med den kommer alla fantastiska vårkänslor, det är under den här tiden på året jag som mest saknar den gamla goda tiden med Breakie.


Att komma hem från skolan, slänga sejj upp på hennes solvarma rygg barbacka och dundra fram genom vattenpölarna i skogen, i takt med fåglarnas kvittrande och solen som bryter fram mellan träden.

Jag måste säga att jag förstår Ronja, jag skrek oxå på våren förut, alltid, det är så renande och underbart att ge sejj långt ut i skogen upp på nåt berg med milslång utsikt och bara skrika. Löv it och miss it!


Med våren kommer oxå jobbet, mina kurser har dragit igång och många nya barn blir det att hålla koll på och lära en massa nya saker. Alltid lika roligt=)


Jahapp.. om man skulle avsluta här då.. ändra lite i spellistan och gå över till ett låst inlägg istället=) så får de bli^^


Tills vidare..

Ovido - Quiz & Flashcards