Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Sara - 15 februari 2011 18:34

Mina rosa kanelbullar is to die for, jävlarns va goda dom är! Löv it^^ och för er som undrar så är det helt vanliga kanelbullar fast med rosa smörgegg i, lovley!


Det intelligenta snacket står sambon och barnet för.. sitter i mitt rum och bloggar samtidigt som dom badar, alltså vägg i vägg med mejj.. jisses vilka diskussioner.. "kaviar ska man ha på sår" "messmör i rumpan, då svider det inte" ja men eller hur.. det va bara ett smakprov på vad som hörs från badkaret..


Nu verkar det som dom är på väg upp, det är ialf schamponering på gång. Ikväll blir det tjejkväll.. Emma kommer hit efter jobbet=) Undra om man ska ta sejj ett glas vin oxå?=) T har åkt hem över natten, himla konstigt känns det, första natten på bra jävla länge som jag ska sova själv :/


Fast de klart, jag kan nog behöva sakna honom lite oxå^^ och han kommer ju faktiskt imorrn igen (hoppas jag ialf)

Nu kom det ett blött barn, kanske ska avsluta det korta inlägget här, antar att det blir lite mer skrivet innan sovdags sen, jag är ju som sagt själv i sängen :/


Tills vidare..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards