Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Den enda sanna glädjen?

Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!


I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^


Pratat med finaste T idag, saknar honom! Sjukt egentligen.. att man kan sakna en människa så mkt på bara några dagar.. avståndet is killing me.. men men.. den här ggn ska de gå! Bästaste vännen <3


Min bil är ett problem- jävla skitbil! Eller.. egentligen inte.. jävla generator! Inte coolt att sluta funka sådär! Blir helt låst utan min trogna vän.. ju!


På fredag ska det käkas smörgårtårta här^^ Fyller ju minsann år på Lördag =D och det gör minsann bästaste Linda oxå (nästa år SKA vi fira tillsammans) och eftersom jag inte blir äldre än 21 så måste jag säga att det känns underbart att fylla 21 på Lördag ;D


Kryssning blir det i helgen^^ 2 nätter till Tallinn- lovley! Dessutom ska världens bästa lillebror med <3 Så Sara ska minsann sköta sejj i helgen^^ (mina redan blåslagna knän tackar nog för det)


Jahapp.. Linda lär inte va nöjd på långa vägar med mitt korta inlägg men nu vill jag spela och sen hoppas jag få sällskap av finaste O på msn ikväll =) Kanske kommer nå mer inlägg då (A)


Såå.. tills vidare.. ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 maj 2011 23:07

Jajjemen, jag och världens bästa har minsann kommit överens om att jag får tala om hur himla söta sms jag får på torsdagar och hon får läsa upp det gulliga D skriver till henne på Tisdagar- på så sätt kan vi va glada tillsammans hela veckan, himla br...

Av Sara - 20 april 2011 21:43

Så enkelt, så självklart.. så patetiskt! Lägg ner när du fortfarande har lite värdighet kvar.. du vinner inget på att bråka med mejj, ynkliga lilla människa!   I övrigt är allt underbart <3 ...

Av Sara - 10 april 2011 21:46

Tänkte bara tala om för alla som inte har tillgång till den låsta bloggen med en jävla massa mer info att livet är underbart just nu=)   Jag älskar honom <3 ...

Av Sara - 1 april 2011 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Av Sara - 26 mars 2011 01:11

Hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?!

Ovido - Quiz & Flashcards