Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sara - 24 februari 2011 18:58

Jaa men tänk för att jag kanske gör det och det känns så himla mkt bättre när jag gör det, jag menar, tänk om jag skulle gå omkring och grubbla på det här helt själv.. eller om jag skulle belasta mina stackars vänner med alla problem, det är ju tillräckligt att dom får läsa om allt i bloggen liksom.


Anyway, det är inte många som vet vem just Du är så ja, jag tänker fortsätta skriva om dejj, jag mår bättre av det och jag gillar att må bra faktiskt=)


Iofs skulle du kunna få mejj att må underbart.. och mår jag underbart behöver jag oftast inte blogga, bloggen är ju ett sorts bollplank för mejj=)


Emma klagar på att jag inte bloggar om henne, vet inte vad jag ska skriva riktigt, du är en underbar vän och jag älskar dejj och att vi umgås igen, det rokkar=)


Nåt som inte rokkar är kvällens program, jag HATAR Indiana Jones.. BLÄ!!

Får blir en kväll på rummet för min del, jag vägrar sitta vid tvn, VÄGRAR!!


Nu ska vi minsann spela Fia m Knuff^^ Lan har vi, himla mysigt=)


Tills vidare..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards