Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Svåraste tiden på dygnet..

Av Sara - 18 februari 2011 23:51

Jag hatar kvällarna, allting blir tyst, mörkt och tråkigt.. Det märks så väl vad som fattas.. Mörkret kryper närmare och väggarna tycks krypa närmare, jag hatar det, hatar känslan av att va liten, ensam och ledsen.


Nu är det över ett dygn sen, helt sjukt känns det.. ett helt dygn utan ett ord, det kliar i fingrarna på mejj, det är ju så enkelt att skicka iväg ett sms.. jag vet att jag borde låta bli och jag ska verkligen försöka!

Vi har planerat utgång imorrn, jag vet inte ens om jag törs.. När alkoholen går in går omdömet ut och jag tror inte jag kan låta bli isåfall..


Fan!


Jag vill inte ha det såhär, det skulle inte bli såhär.. jag har blundat för den här dagen så länge.. jag visste ju att det va oundvikligt.. vi va aldrig menade för varann :/ Men jag tycker ju så fruktansvärt mkt om :'(


Du springer aldrig ifatt,

när jag väl är där

jag vill inte tänka framåt

men är livrädd att fastna här

nu kan det vara för sent

att säga som det är

 

Vi testar nya vägar

som aldrig tycks ta slut

vi har försökt att fånga den andra

men aldrig nått ut

jag vill ha en sista chans

så jag säger det rakt ut

 

Jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

 

Jag vet att det är svårt över telefon

men när jag har dig nära

vill du därifrån

jag vet att du har tänkt

men berätta hur du mår

 

Jag försöker träffa andra

men det är inte så lätt

jag har försökt att tänka bort dig

på alla sätt

det är dags att lägga på

men att stanna känns så rätt

 

Och jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu

som jag hade dig förut

 

Jag måste låta bli, måste, för bådas skull men mest för min egen.

OTH får bli min räddning ikväll! Som så många ggr förr..!


Tills vidare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 maj 2011 23:07

Jajjemen, jag och världens bästa har minsann kommit överens om att jag får tala om hur himla söta sms jag får på torsdagar och hon får läsa upp det gulliga D skriver till henne på Tisdagar- på så sätt kan vi va glada tillsammans hela veckan, himla br...

Av Sara - 20 april 2011 21:43

Så enkelt, så självklart.. så patetiskt! Lägg ner när du fortfarande har lite värdighet kvar.. du vinner inget på att bråka med mejj, ynkliga lilla människa!   I övrigt är allt underbart <3 ...

Av Sara - 10 april 2011 21:46

Tänkte bara tala om för alla som inte har tillgång till den låsta bloggen med en jävla massa mer info att livet är underbart just nu=)   Jag älskar honom <3 ...

Av Sara - 1 april 2011 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!   I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^   Pratat med fin...

Ovido - Quiz & Flashcards