Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Del 1, öppen för alla=)

Av Sara - 11 februari 2011 16:38

Sådärja, då har vi tagit helg då=) Hade tenta idag som gick mkt mkt bra, ett Mvg till Sara minsann=) *klappar på huvet*

Imorgon är det bandy och jag råkar ha lite barnvaktsproblem just den här helgen men det verkar som att det kommer lösa sejj ändå *peppar peppar*


Det finns en massa jag vill skriva som inte går att skriva öppet så det får nog minsann bli ett låst inlägg efter det här.. behöver ventilera lite tankar kring allting som händer, både det faktum att det är fredag idag och det gamla vanliga..


På tvn är det Emil, A gillar Emil. hon sitter helt still och bara myser=) Mamma blir glad då^^ Attans bara att han lär henne massa hyss.. O.o


På tal om skolan förresten, vi ska minsann på ett mkt intressant studiebesök om nån vecka- till Säter^^ man kan ju hoppas att dom släpper ut mejj efteråt x)


Fick reda på att det minsann är barn på gång i Borlänge oxå, jösses säger jag bara! Sist jag prata med karln va han så less på kärringen att han klättrade på väggarna, nu ska dom ha barn, igen?! Detta manssläkte alltså..


Jag vill åka.. till Gävle.. och till Borlänge.. Till Gävle för att hälsa på Erik och Marith, Linda och Emma & Rickard.

Till Borlänge för att träffa Emma, Anders, Josefine och Jessica <3

Men som det känns nu är dom planerna lååångt borta..


Pengar pengar pengar, jag hatar ordet, nästan lika mkt som jag hatar innebörden av skiten, deppad blir man! ingenting blir som man vill.. nånsin! gaaah.


Nej, nu skiter vi i det här och går över till det låsta inlägget istället.


Tills vidare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 maj 2011 23:07

Jajjemen, jag och världens bästa har minsann kommit överens om att jag får tala om hur himla söta sms jag får på torsdagar och hon får läsa upp det gulliga D skriver till henne på Tisdagar- på så sätt kan vi va glada tillsammans hela veckan, himla br...

Av Sara - 20 april 2011 21:43

Så enkelt, så självklart.. så patetiskt! Lägg ner när du fortfarande har lite värdighet kvar.. du vinner inget på att bråka med mejj, ynkliga lilla människa!   I övrigt är allt underbart <3 ...

Av Sara - 10 april 2011 21:46

Tänkte bara tala om för alla som inte har tillgång till den låsta bloggen med en jävla massa mer info att livet är underbart just nu=)   Jag älskar honom <3 ...

Av Sara - 1 april 2011 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!   I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^   Pratat med fin...

Ovido - Quiz & Flashcards