Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Long time no see..

Av Sara - 23 mars 2011 14:06

Jaa.. jag kanske inte har bloggat på ett tag, har inte riktigt haft nåt att skriva.. bloggar gör jag ju bäst när det är nåt som verkligen intresserar mejj, när jag är riktigt jäkla glad eller ordentligt nere. Inget av det har inträffat den senaste tiden, jag har liksom bara flutit med och levt och tro mejj, jag gillart!


För er som har tillgång till mina skyddade inlägg så har jag bytt lösenord, hör av er om ni vill ha det nya ;) (bara linda hittills som fått det liksomx))


Annars då.. jodå, livet fortsätter som vanligt verkar det som. Våren är på väg och med den kommer alla fantastiska vårkänslor, det är under den här tiden på året jag som mest saknar den gamla goda tiden med Breakie.


Att komma hem från skolan, slänga sejj upp på hennes solvarma rygg barbacka och dundra fram genom vattenpölarna i skogen, i takt med fåglarnas kvittrande och solen som bryter fram mellan träden.

Jag måste säga att jag förstår Ronja, jag skrek oxå på våren förut, alltid, det är så renande och underbart att ge sejj långt ut i skogen upp på nåt berg med milslång utsikt och bara skrika. Löv it och miss it!


Med våren kommer oxå jobbet, mina kurser har dragit igång och många nya barn blir det att hålla koll på och lära en massa nya saker. Alltid lika roligt=)


Jahapp.. om man skulle avsluta här då.. ändra lite i spellistan och gå över till ett låst inlägg istället=) så får de bli^^


Tills vidare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 maj 2011 23:07

Jajjemen, jag och världens bästa har minsann kommit överens om att jag får tala om hur himla söta sms jag får på torsdagar och hon får läsa upp det gulliga D skriver till henne på Tisdagar- på så sätt kan vi va glada tillsammans hela veckan, himla br...

Av Sara - 20 april 2011 21:43

Så enkelt, så självklart.. så patetiskt! Lägg ner när du fortfarande har lite värdighet kvar.. du vinner inget på att bråka med mejj, ynkliga lilla människa!   I övrigt är allt underbart <3 ...

Av Sara - 10 april 2011 21:46

Tänkte bara tala om för alla som inte har tillgång till den låsta bloggen med en jävla massa mer info att livet är underbart just nu=)   Jag älskar honom <3 ...

Av Sara - 1 april 2011 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!   I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^   Pratat med fin...

Ovido - Quiz & Flashcards