Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Mycket som händer nu..=)

Av Sara - 3 mars 2011 00:20

Japp, nu är bollen satt i rullning, känns underbart skönt och beskedet jag fick idag gjorde att en stooor sten lättade från magen, Lovely!!


Anledningen till att infon står i det skyddade inlägget antar jag att ni alla som inte har lösenord kan räkna ut.. ni har inte med det att göra helt enkelt.

Inte för att jag kanske inte litar på er.. men ni umgås helt enkelt med fel folk!


I övrigt då, jodå, solen skiner på mejj just nu=) Allt verkar gå min väg och det känns så himla bra. Dom säger att jag är kär men jag tror jag lagt det där bakom mejj, jag njuter av vad livet har att erbjuda just nu och T är ett underbart inslag i mitt liv.


Snart borde han va här igen=) Känns himla bra att han har nyckel hem till oss faktiskt=) Jag gillart! Jag vill att han ska va här jämt jämt jämt=)

Tror faktiskt jag ska ta och krypa ner i sängen och vänta på honom där istället^^


Imorrn är det jobb igen, eller ja, praktik. Men jag gillart^^ Det är himla roligt och jag trivs som satan!


Nej men.. lite Oth på det här då=)


Tills vidare..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 18 maj 2011 23:07

Jajjemen, jag och världens bästa har minsann kommit överens om att jag får tala om hur himla söta sms jag får på torsdagar och hon får läsa upp det gulliga D skriver till henne på Tisdagar- på så sätt kan vi va glada tillsammans hela veckan, himla br...

Av Sara - 20 april 2011 21:43

Så enkelt, så självklart.. så patetiskt! Lägg ner när du fortfarande har lite värdighet kvar.. du vinner inget på att bråka med mejj, ynkliga lilla människa!   I övrigt är allt underbart <3 ...

Av Sara - 10 april 2011 21:46

Tänkte bara tala om för alla som inte har tillgång till den låsta bloggen med en jävla massa mer info att livet är underbart just nu=)   Jag älskar honom <3 ...

Av Sara - 1 april 2011 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=1E-Hleh3UCE

Av Sara - 29 mars 2011 19:55

Skadeglädjen är ialf den glädjen som får mejj att må SUPER nu, HAHA- Karma!!   I övrigt känns allt som vanligt^^ Pluggat idag- kändes konstigt efter 5 veckors praktik men jävlarns va bra vi är ;) Kanongott fika hade dom oxå^^   Pratat med fin...

Ovido - Quiz & Flashcards